All Work Work..


Ja allt jag gör är att jobba nuförtiden. Har jobbat sedan i fredags och ska jobba tills på tisdag vad jag vet nu. Men man blir säkert inring fler dagar. Jobbar hela helgen som kommer också, känns lite sur eftersom det är Falukalaset men vafan det är pengar.
Helgen har jag bara glidit runt i Pärlan inprincip. Jag och Linisen var nyktra hela helgen, kors i taket. gled runt runt runt i Falun på fredag kväll och bara myste, vi kan vi.
Lördag var jag ute hos farmor och grillade med pappa, farbror och faster. riktigt riktigt mysigt nu när sommaren kommer, älskar Kolarbo på sommaren. Kollade på Robinsson finalen som slutade med ett fiasko. Klart att Jarmo skulle ha vunnit. Ellinor hade aldrig klarat av att vara ensam på en ö. Nää dra åt skogen med nya systemet, lät svenska folket få rösta!

Kollar på Shaft med Robin nu, har inte sett den och den verkar vara bra. Sedan blir det att krypa till kojs och upp och städa ur en lägenhet på jobbet imorrn.


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback