2 dagars!


Jag som skulle börja ta det lugnt på helgerna. det sket sig ju rätt rejält kan jag säga. Men klart man ska festa när sommaren knackar på dörren. I fredags var det tjejkväll hemma hos Camilla, mycket mysigt och härligt att umgås lite med Grace, Maddo, Camilla och Karro. När vi hade blivit lagom lulliga så vart det etage, vem är förvånad? ;) haha. En riktigt rolig kväll.

     



Lördagen vaknade jag och mådde riktigt bra faktiskt trots alla shotar hemma hos Camilla. Gick upp och hela familjen hjälpte pappa sätta upp ett tält han ska stå och sälja sina produkter i. haha det var ju en historia för sig men roligt var det. Väntade på att moster skulle hämta mig så vi kunde åka på fest. Hon och Patrik kom och hämta mig och vi åkte upp till dom. Fick en gin och tonic och böt om till Bikini, så nu är den invigd och klar, en gammal men endå. Så satt i bilen i bikini och min billabong kjol, har inte sett den på bra länge så det var skoj. Väl hemma hos Helena så vart det båldrickande, badande och live sång. En mycket mysig kväll det också. Michus kom också förbi vilket var riktigt roligt. Även denna kväll slutade på etage.


    


Hoppas ni hade en bra helg, min var kanon. Linisen saknades dock..





 

Kommentarer
Postat av: Lina

Sötnos :)

2009-05-26 @ 09:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback