När man tror att allt är bra


Natten på jobbet var en helvetes natt.
Inte pågrund av jobbet utan telefonen.
Det var längesedan jag var så rädd.
Skönt att det inte gick så illa som jag var rädd för.

Varför är det aldrig som man själv tror att det är.
Livet som för en själv kan ha tagit en ljusare vändning.
Kan i en annan människans ögon vara helt annorlunda.
Så varför bryr man sig om vad andra tycker om ens liv?
Just i detta fall bryr jag mig för att det är en person jag älskar som ser mitt liv annorlunda.
När det är människor som älskar mig då lyssnar jag och verkligen tar till mig.
Jag vet att jag måste ändra på mig, jag vet det.
Vet inte varför jag inte gör det, de är inte en stor uppoffring att ändra sig för en männsika man älskar.
Blir bara så arg på mig själv, om det nu är så enkelt varför ändrar jag mig inte bara?

Kan det vara så enkelt att jag är JAG, Jag kommer alltid vara jag.
Men man borde ju kunna ändra sig lite iaf?

Nu ska jag sluta skriva om mina problem och gå och diska!

På lördag ska jag festa med underbara människor igen.
Ska bli underbart att festa med er tjejer!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Vad är det som du ska ändra för vem babe?

Ja va kul det ska bli på lördag =) hihi!

Pusspuss

2009-03-27 @ 10:07:56
URL: http://karolinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback