Krya på dig!


I helgen fick jag äntligen träffa Milla igen vilket var underbart.
Vi var på inflyttningsfest hos Martina med massa fina tjejer.
Efter att ha ramlat ner i Martinas badkar så gick vi ner på stan.
(Jag har faktiskt ont nu, haha tur att jag inte kände nått då iaf)
Vi skulle in på Harrys men klockan var mycket och det va lång kö.
Vi drog ner på Etage istället och det var väl sådär.
Har ingen aning om va det var för folk där men  men.
En rolig kväll var det iaf.

Idag ska jag spela Bowling, vilket var längesedan jag gjorde.
Så vi får väl se hur det går, får se om jag ska jobba inatt.
Isåfall blir det väl inte mycket mer uträtt för min del idag.
Eller jag ska iaf upp på Gymmet och träna lite.
Har faktiskt saknat det så det ska bli skönt att komma igång igen.



Krya på dig Antti-Jussi Niemi!!
 




Kommentarer
Postat av: åsa

jo en lite aning hade du ju. du träffade ju mig=)!

2009-03-18 @ 00:34:05
URL: http://gnizzel.blogg.se/
Postat av: Nea

hej baby.. ja jag har börjat med detta nu får se hur de kommer gå.. men fattar inget om hur man styr upp en snygg sida.`?hjälp

2009-03-19 @ 17:35:10
URL: http://mineam.blogg.se/
Postat av: Lina

Nu skriver du blogg kvinna! Puss

2009-03-23 @ 12:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback