Första


Förlusten för säsongen. En riktigt bra match men vi förlorade med 2-1. Dasarna var bra iaf och det är ny uppladning och match på onsdag. Det har börjat komma mycket folk på matcherna vilket är riktigt roligt.

Bloggarna dör ut såhär på sommaren och det kan jag förstå, vem vill sitta inne och blogga när det är underbart väder ute? Men denna vecka kommer det bara regna och vara kallt. Usch och fy faan! Då kanske folk skriver lite oftare.

Kollar på misstänkt på fyran nu. Riktigt interessant idag faktiskt. Helt sjukt hur vissa människor tänker, de är skrämmande.







Lina.
Tack för att du finns. Även fast jag är en idiot ibland står du alltid vid min sida och du dömer mig aldrig.
Du är en riktig vän, du är min Linis <3




Kommentarer
Postat av: Lina

Älskar dig mitt hjärta! men fy fan för kortet! vart är det ifrån? haha puss

2009-06-03 @ 10:56:37
Postat av: R

Hahaha! Håller med om att hon är fantastisk, men kortet kanske skylls på blixten eller? =)

2009-06-11 @ 09:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback