Ett helvetes uppvaknande.


Usch och fy fan vad rädd jag var när jag vaknade imorse. Drömde en mardröm och har mått illa sedan jag vaknade.
Fy sjutton säger jag bara, tack och lov att det bara var en dröm. Ringde Robin och fick lite tröst :p

Ikväll hade jag velat åka till Rättvik och kolla på alla bilar men jag ska sitta på Dalis med Eva och ha en helvetes natt.
Jämt när jag och Eva jobbar ihop så kör allt verkligen ihop sig, det är riktigt tråkigt för Eva är otroligt rolig att jobba ihop med.
Vi skrattar alltid som idioter och där runt små timmarna så är vi helt borta i huvudet båda två. :)

Nu är det bara tre nätter kvar denna vecka såklart är det idag, imorrn och på lördag. Skulle vilja gå på Rådis på lördag,
Men det blir väl så att man får gå en annan gång då.

Förhoppningsvis ska jag väl träffa både Milla och Linisen i veckan, bara det blir av denna gång.
Får se om jag åker till Furudal och hälsar på Camilla och Micke, Fick sms nyss att dom var där och att man var välkommen.
Skulle ju inte sitta helt fel :)


Nej nu ska jag ta och laga lite mat tror jag.


Ha en bra dag blogger's





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback