Mitt i natten.


Sitter jag här och skriver.
Det blev utgång igår iaf, fast vi sa att vi skulle sitta hemma.
Tog en Razz/Sprite och satte oss framför tvn och mös.
Sandra ringde och vi åkte hem till Emil.
Satt där och drack och spelade lite spel.
Åkte sedan vidare ner på etage som vanligt.
En helt okej kväll tycker jag att det var iaf.

Imorrn ska jag och Robin på introdution eller hur det nu stavas på Natilus.
Ska bli riktigt skönt att börja träna och simma.
Det ser jag fram emot, göra någonting nyttigt för sig själv istället för att festa.
Så nu är dom sena fest nätterna förbi hoppas jag.
Ska iaf försöka :)


Gumman
, du vet att jag finns här för dig, alltid!
Det är bara att ringa vilken tid på dygnet det än är.
Kommer alltid lyssna och försöka hjälpa dig.


Stockholm den 12 på arbetsintervju.




Kommentarer
Postat av: Karolina

Vad är det för arbetsintervju du ska på i sthlm?

Pusspuss

2009-01-06 @ 16:18:42
URL: http://karolinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback