Du och jag Lina


Jaha då har man bloggat på fyllan utan att komma ihåg det.
Haha men men heter man Sofie Jansson så gör man.

Gårdagen var riktigt rolig och det var skoj att gå ut med girlsen.
Käkade på Harrys och hade mys. åkte hem till Karro och Marcus och drack öl.
Sen bar det av till Etage, roligt där och helt okej med folk.

Idag mådde jag INTE bra kan jag bara meddela.
Det är i sådana stunder jag verkligen uppskattar en vän som Lina.
Lina är helt klart bäst och en underbar människa.
Det var längesedan jag ärligt skrattade så mycket.
Haha men lägger man ihop en idiot med en annan får man:
Idioternas Paradis!
Där trivs jag och Lina allra bäst.
Lina, vi får sluta träffas på det här viset för jag orkar inte längre.
Haha Edward, så jävla roligt Lina!!

Näää nu ska jag kolla på Thailands filmen och drömma mig tillbaka.

Lina, Love You Girl!




Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Visst är den? LOVE!

2009-02-05 @ 18:08:20
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: Karolina

Hoppas du hade kul igår babe för det hade jag =)

Ville ju nästan följa med er hem oxå för att umgås lite mer. Glöm inte att skicka alla bilder till mig sen oxå hihi!

Love you girl!

2009-02-05 @ 19:34:25
URL: http://karolinass.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha vad söt du är hjärtat! ja shit det var JÄVLIGT roligt där på morgonkvisten trots att vi mådde ganska så dåligt ;) du är en viktig människa i mitt liv gumman! men ja som sagt vi får sluta träffas på det där viset haha puss

2009-02-06 @ 14:47:21
Postat av: Lina

Haha vad söt du är hjärtat! ja shit det var JÄVLIGT roligt där på morgonkvisten trots att vi mådde ganska så dåligt ;) du är en viktig människa i mitt liv gumman! men ja som sagt vi får sluta träffas på det där viset haha puss

2009-02-06 @ 14:47:27
Postat av: frow

åh det var så längesen nu sofie !! blev glad att du skrivit i bloggen igen, har saknat dina kommentarer <3

2009-02-06 @ 19:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback