Sömnlös Helg


Ja fy satan, inte har man sovit mycket i helgen inte. Säkert bara för att jag jobbade dag både lördag och söndag i helgen. Men men lite trött har man väl varit förut. Jag lever ju iaf och det är väl det som räknas.

Idag har jag varit med Monica på Kupolen. Riktigt mysigt att umgås med henne igen, det ska vi ta snart igen.
Patrik har gjort illa foten idag när han spelade fotboll, så nu är han och mormor på akuten och gud vet när dom kommer hem igen. Hoppas det går bra iaf! Pappa är iväg med jobbet. Ringde till mig och talade om att både han och mårten fortfarande kan stå på benen efter hockeymatchen. haha dom hade startat ett bråk i slut minuterna och fått matchstraff båda två. Dom där dom kan dom.

På onsdag blir det Leksand igen och torsdag åker jag med Demian till Göteborg. Ska hämta hans bil där och förhoppningsvis hinna hälsa på Lauren en sväng. Fredag blir det julbord med  släkten. Eller egentligen Falu Tank men det är så mkt släktingar så det känns som om släkten ska dit. Vi ska även på vinproving då, ska bli kul då jag aldrig varit på det.


Trött, svar Ja!



ÄLSKAR ATT SNÖN SEGLAR NER FRÅN HIMMLEN, HOPPAS DET FORTSÄTTER HELA NATTEN <3

 

 

 


Kommentarer
Postat av: caroline

oj, hoppas de gick bra me Patrik : )

gumman, åker ni genom karlstad på torsda ??

2009-12-15 @ 13:27:08
URL: http://carroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback