Tankar


Varför kommer dom flesta tankarna på kvällarna, är det för att man tar sig tid att verkligen tänka då?
hatar att dom kommer när man sitter ensam hemma på kvällarna och specielt när det är mörkt.
Kan det ha med årstiderna att göra också kanske? att vi går mot mörkare tider.

Idag kom min kusin och hälsade på vilket var riktigt roligt.
Hon har flyttat från stan så man ser henne inte så ofta nu.
Satt och snackade lite om våra liv och fick reda på att hon jobbar på ett fängelse.
Fan va fränt, tror det ger väldigt mycket faktiskt.
Hon är typ väktare eller nått i den stilen. men samtidigt väldig läskigt.
Springa runt bland kriminella hela dagarna, men som sagt lärorikt.


Sitter och kollar på Linas Kvällsbok nu och typ skäms ihjäl.
Den är såå pinsam, haha.
Sitter och skriver sms med Lina ibland om hur pinsam den är.

Imorrn kanske det blir att käka på Harrys med Sandra, Emelie och Helen.
Eller så ska jag kanske med Linisen hem till Johan och Bass och dricka lite.
Vi får se vad jag gör.

Måste iaf fixa klart allting inför pappas fest, det kommer bli kanon!!




Hej hopp i TrollSkogen!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Aa det ska bli så sjukt skönt att komma vort lite och få sol och värme =) Ja jag vet inte, vi har inte bestämt så mycket än. Men följ me tycker jag. Det kanske inte bir Harrys heller, kanske nån annan restaurang.

2009-08-26 @ 09:59:04
URL: http://nolllan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, försöker väll :P

2009-08-27 @ 18:51:11
URL: http://nolllan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback