Ledighet


Äntligen är jag lite ledig, men känns som det är för mycket nu istället.
Igår var en underbar dag, åkte hem till Lina och drog med henne ner till stan.
Träffa på Emelie, Sandra och Helen på Pitchers, helt sjukt att det har varit Donkens gamla lokal.
Helt otroligt fint var det där iaf. Åkte sedan hem till Sandra för lite tjejmys.
På kvällskvisten åkte vi till ScaniaVallen och kollade på fotboll.
inte alls lika roligt när Dasarna inte spelar, men man måste väl hänga med iaf.
Nu ska vi fan´starta ett lag till nästa säsong skulle vara grymt kul.
Efter fotbollen tog vi en raggarunda i stan med Pärlan, helt underbart <3
Tack för igår tjejer.

Idag då, har inte hänt så mycket mer än att åka bil och städa.
Förstår inte hur jag kan ha så jävla mycket skit rent utsagt.
Men men det kanske försvinner nångång iaf, när jag inser att man faktiskt kan slänga saker.

Jag läntar verkligen tills vi ska åka utomlands, nu är det inte långt kvar.
Sedan planerar jag och Helena en resa till Thai i typ en månad.
Det skulle inte sitta helt fel iaf.

Nej nu måste jag försätta städa sedan leta reda på usbkabeln till telefonen.
Annars får väl Krulle något psykbryt på mig snart.

Lite bilder från Sälen då kanske!










Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha jag känner igen de där me att inte gö sig av me allt skit :P

2009-08-26 @ 09:55:49
URL: http://nolllan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback