Sova


Sova är nog en av mina favorit sysslor. men inte känns det bra att sova nu när det är så fint väder. Nej jag måste skärpa mig och komma upp i tid på dagarna. Det enda som känns svårt då är när man jobbar natt ibland och hålla på och vända på dygnet men vafan, det får lov att funka.

Var hos Fyrik i lördags och grillade samt drack lite gott. Var riktigt trevligt folk med och vi hade en hel mysig kväll. Kvällen avslutades på etage med gänget. Var inte så himla mycket folk ute men det var skoj iaf.

Idag kommer mamma och pappa hem från Polen, ska hämta dom ikväll. Jag skulle ju ha krattat gården men den som vet vart jag bor vet att den INTE är liten. Så egentligen borde jag gå ut och börja nu så jag får bort lite innan dom kommer hem iaf. Nää väntar till Patrik kommer hem så han får hjälpa till.

Jobb i veckan igen, tisdag, onsdag och fredag. Känns faktiskt väldigt bra, just nu iaf.
Vad händer sista april då? Jag känner verkligen inte för att göra nåntingt. Om det är fint väder skulle man kunna samla ihop ett gäng och grilla och mysa.



Kommentarer
Postat av: Lina

Haha PALLA kratta eran gård då .. Not! puss

2009-04-27 @ 15:01:28
Postat av: åsa

haha om du vill kan jag hjälpa dig att kratta gården!! ja vad tusan händer på sista april?

2009-04-28 @ 18:19:08
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback