Blankt


Karro och Lina är två helt underbara människor som jag verkligen älskar!
Tack för idag tjejer, nu är bäst!

Karro har flyttat till egen lägenhet och om det kommer bli fint där när det blir klart.
Det bara strålade värme från lägenheten så fort man öppnade dörren.
Sådant gillar jag, när man känner sig välkommen direkt man öppnar dörren.

På fredag blir det kanske Sundborn med mitt älskade gäng :)  Haha...
Lördag blir det förhoppningsvis mys i Karros lägenhet med dom bästa!

Tankarna snurrar runt.
Gör jag verkligen rätt?
Är det detta jag vill?



Kommentarer
Postat av: Karolina

Sofie gumman du är bäst! Älskar dig!

Åååh! Va underbart att du känner så vännen. Jag vill verkligen att man ska känna sig välkommen i min lägenhet =) Då har jag typ lyckats iaf =D

Ikväll ska vi ha så kul babe! Jag fixar lite snacks och städar till innan ni kommer =)



Pusspuss

2009-04-11 @ 16:26:41
Postat av: Karolina

Sofie gumman du är bäst! Älskar dig!

Åååh! Va underbart att du känner så vännen. Jag vill verkligen att man ska känna sig välkommen i min lägenhet =) Då har jag typ lyckats iaf =D

Ikväll ska vi ha så kul babe! Jag fixar lite snacks och städar till innan ni kommer =)



Pusspuss

2009-04-11 @ 16:27:05
Postat av: fläskis

lill pluttan har det hänt nått ? vi ska ses mycket snart. nösta vecka MÅSTE VI !!

2009-04-11 @ 21:08:17
Postat av: Lina

Du är också bäst hjärtat!

2009-04-15 @ 08:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback