Shopping igen.


Denna vecka är jag kattvakt åt världens gulligaste vita katt.
Han är så söt så och sover med mig på dagarna.
Men på nätterna vill han bara bita mig och mitt hjärta i fötterna.

Jag och mamma var till kupolen idag och köpte en present till pappa.
En sådan vill jag också ha så får önska mig i julklapp.
Vi köpte både det ena och det andra, mamma skor och jag en väska.
Sedan köpte jag luftmadrasser, en var till alla i familjen.
Dom ska vi ligga öch glassa på och dricka drinkar när vi åker iväg =)
Det kommer bli grymt och jag längtar så himla mkt.

 I helgen blir det nog fest igen, hela gänget tror jag för PP kommer hem.
Ska blir grymt kul och då får vi styra en riktig fest!

Nej nu ska jag fortsätta jobba och kolla på Hope and Faith.
Haha hon är ju inte smart hon inte.

Kärlek Till Mina Vänner!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe japp nu blir det mindre cyklande, åtminstonne lugnare om jag ska ut och cykla.



Nu finns massa bilder i bloggen :)



Japp vi kolalde könet för att vi ska ha någon chans att komma på ett namn, vi har ju helt olika smak och stil. Är ett rent h-vete att komma överrens om namn. Men även fast vi vet vilket kön så blev det inge lättare. Haha. Men kanske att vi kan komma på något som båda gillar när han uppenbarar sig och det står i pannan vad han heter. HAHA.



Ja klart vi måste ses, saknar dig. Och dom andra på andra sidan länsgränsen ;)

Kram

2008-09-03 @ 09:25:47
URL: http://emmajohanss0n.blogg.se/
Postat av: Karolina

Härligt babe! Vem PP kommer hem?

Vart blir festen då? Vi måste styra upp en Disney kväll och festkväll ju =D

Börjar känna mig ganska uttråkad =P haha!

Pusspuss

2008-09-03 @ 10:51:48
URL: http://karolinass.blogg.se/
Postat av: Karolina

Vi vill ha en lägenhet där vi kan göra vad vi vill i.. Det är så tråkigt när man inte ens får tapetsera om för att någon annan ha bestämt det. Sen vill vi komma närmare stan. Inte så många som hälsar på här uppe och går inga bussar typ.

Vi trivs ju men man blir inte så motiverad av att bo i en hyresrätt. Därför kollar vi på bostadsrätter.

Så jag hoppas vi får den här lägenheten. Hihi!

Hur går det med erat byggande och inredande i annexet då? Vill ju se bilder eller inflyttningsfest snart jue ;-) hehe!

Pusspuss

2008-09-03 @ 11:10:42
URL: http://karolinass.blogg.se/
Postat av: Linn

Om du klickar under på "create free" så kommer du till sidan :)

2008-09-03 @ 14:26:16
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback