Mitt liv.


I fredags blev det fest igen, någon som blir förvånad? ;)
Vi blev hemma hos storebror en del människor.
Men Milla kom inte, jättetråkigt verkligen.
Det ver en riktigt rolig kväll.

Lördagen önskar jag att jag aldrig slagit upp ögonen.
Fy fan va bakis ja var, kommer inte ihåg när jag va bakis senast,
Så detta tog hårt på lilla mig.
Milla ringde och undra om jag skulle med och kolla på fotbollen.
Som jag dagen innan så fint lovat att jag skulle.
Men det fick bli ett nej på den frågan. usch!

var hemma med med pappa och robin istället.
Kolla på fotbollen sedan film.
Storebror ringde vid 2 och ville ha skjus så jag ställde upp.
Fick träffa Milla iaf då jag skjusade alla till Järnet.
Och jävlar va snygg du va babe <3  =)

Nu är det inte långt kvar till våran resa <3
Kommer bli bäst.
Mamma berättade här om dagen hur mkt den kostade.
Det var inte små potatis direkt.

Till helgen kommer nog Malin hem, jag hoppas.
Och ni kan ju alla gissa vad som händer då.


Take care!


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Var jättegärna med i min tävling där man kan vinna underbart fina örhängen!

(http://jessipunktse.blogg.se/2008/september/dags-for-tavling-igen.html)



Hoppas du får en jättebra dag :)

2008-09-08 @ 16:55:45
URL: http://jessipunktse.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-09-09 @ 00:15:14
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja det tycker jag också att vi ska! :) du skrev ju aldrig någon blogg igår? dumma unge! ;P jag vill ses i veckan kan du någon dag tror du? vi kan väl fika du jag och milla kanske? Puss älskade

2008-09-09 @ 08:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback