Har ingenting vettigt att säga.


Endå sitter jag här och skriver.
Man kanske är lite beroende endå.

Idag har jag sovit HEEELA dagen verkligen.
Jag mådde så himla dåligt idag så låg i sängen enda tills jag skulle till jobbet igen.
Natten som var va en plåga, tror aldrig det varit så drygt.
Sprang runt heela natten verkligen och ALLA larmade.
Fy fan va jobbigt det var, usch!

Mamma har kommit hem igen, jag fick armband och två fina halsband.
Mamma är så snäll så.

Nu längtar jag väldigt mkt tills vi ska dra från Sverige.
Jag är så nyfiken på vart vi ska fara.
Har en resedagbok så kommer väl skriva där och lägga upp bilder.
Så bloggen kommer vara ganska död då.


Nää dags att läsa bloggar istället för att skriva!

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad hittar du på ikväll då? :)

2008-09-12 @ 01:34:35
URL: http://luhtanen.blogg.se/
Postat av: milla

Blev ingen lägenhet tyvärr...men får bli någon annanstans då=)ja fika, får bli nästa vecka då för jag hörde inget från dig i torsdags=(saknar dig med Love

2008-09-13 @ 15:45:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback