Vet Ej!


Tycker det är drygt med rubriker, specielt när man inte vet vad det ska stå.
Därav min rubrik idag.

Valborg var väl sådär, ganska skoj men kunde varit bättre.
Skulle ha varit och mys med Robin hela kvällen istället.
Men hamnade på etage som vanligt, väldigt mycket folk och därav mycket bråk.
Varför ska alla bråka med mina bröder?
Kan inte gå ut en enda kväll utan att det blir bråk.
Fick lov att avstyra ett bråk jag med, men men sådant som händer.
Jansson är bäst, det bara är så!
Patrik & Niklas - Älskar Er!


Jobb?

Är det bara jag som tycker att det är värdelöst?
Man jobbar och tjänar pengar, när man väl får pengarna så går dom åt på räkingar.
Och när man betalat alla dom så har man knappt några pengar kvar.
Ska det vara så?
Ska man inte kunna unna sig någotning också?
Känns värdelöst man jobbar för att ha råd med hyran.
Värdelöst!


Maja ringde nyss :)
Så himla kul att prata lite med den tjejen igen, saknar henne.
Men nu är det inte långt kvar tills hon blir Falubo igen.
Sommaren kommer bli underbar, både Helena och Maja kommer bo här då.



Det regnar och jag ska gå till jobbet.
Någon som har ett paraply att låna ut?


Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej vännen!
Jorå jag kom hem ordentligt i onsdags.
Blev lit blöt oxå kan jag lova haha!
Usch ja
men vad gör man inte för at tjäna pengar.
Jag har sökt både i Falun och Borlänge så jag hoppas jag får något iaf.
Men hörrö! Jag kommer ju oxå hem och bor här snat ;-)
Pusspuss

2008-05-04 @ 11:56:44
URL: http://karolinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback