Thailand.


Sitter och tittar på våran film från Thailand 2004.
Åhh vad jag längtar tillbaka, den 26 kunde ju ha varit bättre men den dagen fick jag lära mig en sak.
Ta ingenting förgivet, du vet aldrig vad som händer eller om du och dina kära lever imorgon.

Vill verkligen åka utomlands nu nu nu. Det skulle vara helt underbart.
Familjen åker 2 veckor i Oktober för mamma fyller 50, vet inte vart.
Det är det som gör det spännande och någonting att se fram emot.

I lördags var det party hemma hos Lauren kollade på hockey och drack en del.
Blev väldigt mycket folk där ett tag, grymt kul var det iaf.

Ska jobba nu tis, ons, fre, lörd.
Sen efter jobbet på lördag blire Hosjö och Schölin som gäller.
Grillning och kubbspel så hoppas på bra väder.



Ska sätta mig och kolla och drömma mig tillbaka igen :)



image49

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag ska, snart... ;) Måste orka bara, haha.

2008-05-20 @ 11:15:12
URL: http://theamartina.blogg.se
Postat av: Martina

Hej gumman! Allt är bra med mig, själv? jag jobbar på tempo nu, igen! har fått lite tider, men ingen tjänst tyvärr, men hoppas på nånting efter sommaren.. det är en som kanske ska börja plugga.. ööhm, neej jag ska nog inte in nått vad jag vet, kanske en sväng på cruisingen imorn men inte säkert! jobbar :/ du då? puss och kraams!

2008-05-21 @ 14:02:41
URL: http://martiiniz.blogg.se
Postat av: åsa

hörru, dags å uppdatera kanske? =) ska du ut nåt imorn?

2008-05-23 @ 23:19:29
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback