Solsken.


Solen skiner och det är mysigt väder. Men det blåser kallt sa Robin så får väl klä på sig lite endå.
Har precis kommit ut ur duschen och ska snart traska ner på stan för att träffa Helena. Vi ska gå en vända och sedan blir det att äta Lunch på Kina :) Det ska bli gott. Skoj att träffa Helena igen också var ju ett tag sedan.

Har som alla andra skickat in mitt CV till Ginatricot, så hur stor är chansen att man får jobb där då? Typ 0.
Men men har iaf sökt så kan inte göra så mkt mer. Skulle i vilket fall som helst vara helt underbart att jobba där. Så som man säger hoppet är det sista som överger människan. Så jag får väl förlita mig på hoppet.

Är ledig ända till fredag nu igen, ganska skönt men endå tråkigt för det finns absolut ingen att umgås med eftersom alla jobbar. Det är så fruktansvärt trist. Men imorrn ska jag iaf träffa Lauren så det ska bli kul.

Henke kommer hem vid Påsk och då början min Karriär ;) haha vi kommer ha grymt skoj vännen. Tror att det kommer bli mycket olika åsikter och massa fult. haha men vi kan ju vi. Vi kommer iaf ha grymt kul :)


Ska göra mig iording för att gå ner på stan, vi kanske ses :)





Kommentarer
Postat av: Hanna

Tyckte färgerna passade ganska bra till headern?

2008-03-04 @ 17:02:37
URL: http://hannaswensons.blogg.se
Postat av: Karolina

Hehe! Jasså du oxå?! Jag har oxå skickat in till Gina :P hoppas du och jag får jobb där tillsammans ;-) Jag är sjukt nervös över jobbet där vill verkligen jobba där. skulle vara en dröm att få vara där.
Pusspuss

2008-03-04 @ 19:22:08
URL: http://karolinass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback