Ikväll Gäller Det.


Japp om 1 ½ timme sitter jag i bilen med min kära far för att bege oss till Leksand och Ejendals arena.
Kommer vara helt underbar stämning där uppe idag. Leksand - Brynäs. Jag tror på en Leksands seger!
Allt annat skulle vara katastrof!!



                              Dalarnas Älskade HockeyLag!!


Efter matchen åker jag och pappa till Pumpen för att festa loss med släkt och vänner.
Flum fyller nämnligen 30år så det blir galej där.
Kul att festa med alla mostrar!

Igår var vi på bio med Emil och Åsa, Vi kollade på 10 000 BC eller vad den heter.
Den var faktiskt bra, helt klart sevärd på bio.
Efter bion gick vi hem till Robin och drack lite grogg.
Linisen kom också, men hon var för bakis.
Gick sedan vidare hem till Lordan och sedan begav sig jag och Åsa ner till Etage.
Kul att dansa loss lite.

Idag mår jag faktiskt bra, skönt eftersom jag ska köra till Leksand.

Nu är Lina här :)  Så ska vara lite trevlig.


PussHeej!



Kommentarer
Postat av: Linn

Tacka vet jag Mora IK

2008-04-18 @ 13:31:04
URL: http://ffamousunknown.blogg.se
Postat av: Sofie

Neej du Leksand ska det vara

2008-04-18 @ 15:32:45
URL: http://superlsurp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback