Ett Samtal Med En Vän.


Tänkt vad ett samtal med en vän kan göra. Du kan få så mycket goda råd, många goda skratt eller dela tårar med en annan människa. Det är en gåva.

Idag har jag delat mycket prat och många helt underbart sköna kommentarer med Lina, vilket har lett till många skratt. Så himla skönt att snacka med dig gumman, haha du och jag är ett riktigt radar par. Hoppas att du vill följa med på lördag. Vi kommer ha så kul iaf, om jag nu ska dit. Men vi får se hur det blir, blir nog så :)

Det är så skönt att dela tankar och funderingar med en annan människa, en nära vän.
Finns ingenting bättre när man är på det humöret.

Måste ge mediciner nu, ha en bra kväll!


Du är en underbar människa, tack för att du finns i mitt liv!




Kommentarer
Postat av: Lina

Sötnos! du är en gudagåva gumman

2008-03-13 @ 22:55:56
URL: http://onlythoughts.blogg.se
Postat av: Karolina

Vart bär det av på lördag då?
Hehe! Jag kommer hem på onsdag ja.. och är kvar till den 30e mars :-)
Pusspuss

2008-03-14 @ 08:25:54
URL: http://karolinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback