Besök.


Vaknade runt kvart i fyra igår. så himla skönt att sova länge efter att man har jobbat natt.
När jag hade käkat lite så åkte jag och Robin till Hosjö och hälsade på mor och Far. Ullis kom efter ett tag och då åkte vi hem till Sussi och Anastasia. Mycket trevligt att träffa dom igen med tankte på att det var bra längesedan vi sågs sist. Vi var förbi där för några veckor sedan men då var dom såklart i Dominikanska Republiken. Vi var det cirka tre timmar och lekte och fikade lite.

Idag har jag inte gjort ett enda dugg och det känns såå skönt!
Har bara sovit och settat här, får se om jag och Robin hittar på någonting när han har slutat.

I lördags längtade jag otroligt mkt tillbaka till Fillipinerna. Farmor fyllde år då så för ett år sedan så var jag där. Så underbart land och fin miljö. Åhh nu har jag ännu mer abstinens efter utlandet. <3


Ska nog käka nått nu och läsa tidningen!


HejHej!



Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

mysig header :)

2008-03-03 @ 12:05:34
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Linda

jag förstår din abstinens efter utlandet, jag känner likadant!
Vilken fin blogg du har, btw! Härlig design!

2008-03-03 @ 12:10:44
URL: http://diem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback