Alkohol.


Jag råkar bara ut för skit nuförtiden så fort alkoholen är med i bilden.
Jag ska nog vara nykter ett tag framöver, känns bäst så!

Igår var det 30års kalas på Pumpen. Mycket trevligt folk och det var verkligen kul.
Malin och Tarek hade kommit hem likaså Karro och Marcus.
Roligt att träffa dom igen.
Linisen var där, Bo, Totte, Lordan, Milla, Bröderna ja massa skönt folk.
HAde otroligt kul tills det kom objudet folk. USCH!
Hatar när det händer, kan folk inte bara hålla sig borta när det är bjudfest?

SItter på jobbet nu och känner mig typ färdig, men men inte långt kvar tills jag får åka hem.
Det bränner i ansiktet och handlederna gör fruktansvärt ont.
Men men det är bara att bita ihop, jobba måste man ju iaf.



Längtar efter sängen och Robin just nu!

Kommentarer
Postat av: åsa

ja det borde finnas biljetter kvar då vi köpte igår.. dra ner å köp imorn! =) å så kommer ni o fikar på mitt jobb efter det ;)

2008-03-26 @ 21:58:09
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback