Abstinens


Helt underbart att umgås med Helena igår, det behövdes. Käkade otroligt god mat och pratade massa. Gick sedan runt på stan och kikade runt lite. När vi hade gått runt på stan så kände vi för en glass. Vi hamnade på Go'biten. Mycket gott och mycket trevligt snack. Pratade mest och resor att man ska åka iväg en vecka i sommar och sedan i Januari kan man åka och vara borta i drygt tre till fyra månader. Det skulle vara drömmen det. Helt enkelt underbart att bara åka runt till olika länder och leva livet. Träffa massa nya människor och se nya kulturer.

Igår var jag och Robin till hans syster på kalas. Vart en snabbis bara för jag lånade bara mammas bil.

Jag och Patrik skulle ta ut Pärlan igår för att vädra den lite och sådär. och han var stendöd :(   Så fick lov att ladda upp batteriet men han ville inte starta endå, så vi fick ta startkablar och då startade han :)
Han fick stå igång lite så att batteriet laddades lite. men men. Nu lever han iaf  :)

Ikväll blir det hem till Lina & Tobbe ska festa till det lite, längesedan jag var ut en onsdag nu så det ska bli kul.


Mamma ska ha datorn, vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback