Renovering - Steg Ett.


Yes då har vi alltså kommit igång, eller nja när jag skrivit klart har vi iaf.
Ska hålla på så mycket som möjligt nu så det blir klart någongång.
Kommer nog bli kalas fint tror jag.

Jobbade inatt med mamma snacka om att Sverige SÖG!
Fattar inte vad som hänt, det var iaf rättviskt att Ryssarna vann.


Imorrn äre Kolarbo som gäller.
Inflyttningsfest/Midsommarfirande.
Kommer bli jättekul.
Kusinerna och farbror/faster med familjer.
Spela brännboll, äta god mat och dricka lite gott.

Lördag får vi se vad som bär med sig.
Kanske Bjurs men är inte sådär jätte taggad.
Kommer ihåg förra året när jag var chaufför.
Jösses säger jag bara.






Nej sommar och sol ska det vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback