Nostalgi.


Idag har jag sovit ett tag på dagen eftersom jag jobbade natt.
Vaknade vid ett och gjorde mig iordning för att bege mig till Frida.
Tankade och dunkade sedan musik i bilen hela vägen till Hökviken.
Väl där träffade jag mamma och Simon Karls.
Frida kom efter ett tag och vi små snacka lite om ja just det ;)
Åkte sedan ner på stan en sväng och käkade pizza på American.
Det var gott gott gott!

Åkte vidare till Hosjö en sväng och väntade på Michus telefonsamtal.
Tillslut så kom det och vi hoppa in i volvon och åkte mot Svärdsjö.
Men först stannade vi i Danholn så jag fick en Puss av min Pojk.
Åkte sedan vidare i regnvädret och lyssnade på otroligt bra musik.

Tog ett tag innan vi hitta till Michus men när vi väl va där så gick det bra.
Fick en rundtur och gud vilket fint hus.
Dom har gjort så fint med tapeter och golv och allt.
Jag och Frida kanska flyttar ut.

Fikade med saft, kakor, kladdkaka och ost & Kex.
Det var mycket mysigt och vi snackade om allt mellan himmel och jord.
Tänk va alla har förändrats under åren och vad alla håller på med.

När klockan närmade sig sex tiden så hoppade jag och Frida in i Volvon igen.
Sa hejdå till Michus och brummade iväg.

Tack För En Rolig Dag Tjejer!

Nu lite bilder från dagen och Michus hus (eller iaf några rum.)

Hmm, blev inga bilder får inte ladda upp några =(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback