Dasarna!


Idag har jag jobbat extra, började 06.45 och slutade 15.30.
Tobbe kom och hämtade mig och vi åkte till Hosjö för att hämta en matchtröja.
Åkte sedan hem till Robin och vi beslöt oss för att gå ner på stan och äta middag.
Blev kina/Thai och en mariestads på uteserveringen i solen, underbart!
Fick skjus av Emil hem och jag la mig och tog en powernap.

När klockan blev runt 19.30 ringde Krulle och det va dags att bege sig till Scaniavallen.
Dasarna spelade mot Anderssons städ. Det blev seger för våra älskade Dasar!

Ska hoppa ner i sängen nu och mysa med min karl.


Imorrn ska jag och BabyGirl jobba ihop, kommer bli toppen <3


image62



Kommentarer
Postat av: Erik E

Du måste ju ta med kameran och ta kort på våra matcher också! Dasarna måste dokumenteras! :D

2008-06-05 @ 00:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback