Bästa Helgen På Länge!


Torsdag!

Åkte över till Borlänge i torsdags eftermiddag och började dricka öl vid campet.
Jag, Robin, Markus, Niklas. Tomas och Joint.
Ölen flödade och alla var på bra humör.
Hur mycket tält och för att inte tala om folk överallt verkligen.
Våra grannar var både trevliga och mindre trevliga.
Träffa iaf en trevlig tjej som vi snackade och drack lite med.
Hon och jag var på jakt efter ett plastglas då hon skulle dricka vin.
Vi var runt till massa tält och träffa massa trevligt folk.
Tills slut så fick vi tag på en kille som hade plastglas, men tro inte att vi fick det gratis.
För att få glaset så skulle vi pierca hans bröstvårta, sagt och gjort =)
Haha helt sjuk kille.
Kvällen närmade sig och banden började spela.
Gick in på Festivalområdet och lyssnade på massa olika band.
Gick sedan tillbaka till campet och somnade.
Vaknade vid 5 snåret och jag och Robin gick upp och drack öl igen.
Lillebror och lite folk satt utaför tältet och sjöng och drack så vi gjorde som sällskap.
Gick och la oss igen vid 8 tiden tror jag, skönt med lite sömn.
Robins alarm på telefonen gick igång vid 10.00

Fredag!

Vi gick snällt upp när klockan ringde och begav oss utanför området.
Där stod två damer och sålde frukost.
Köpte macka och youghurt och satte oss i gräset.
När frukosten var uppäten gick jag, Robin och Markus till kupolen.
Gick runt där en sväng och bara var sedan tillbaka till campet.
Knäckte en öl och läste en skvallertidning jag köpt.
Efter ett tag så kom pappa och vi åkte hem en vända för att duscha.
Käkade pizza/kebab och drack öl och fick sedan skjus tillbaka.

När vi var tillbaka på campet så gick vi till B-campingen och träffa Ponken.
Där var det massa Falubor så Camp Falun blev där.
Emil och Åsa var också med, väldigt roligt tycker jag.
Drack mer och mer öl och sprang sedan iväg för att lyssna på Takida.

Enligt mig var Takida asbra verkligen.
Den som skrev recensionen i tidningen kan inte ha varit där och lyssnat.
Lyssnade på massa andra också och allting var verkligen jättebra.
På natten sa vi hej då till Emil och Åsa som åkte hem med bussen.
Vi andra begav oss tillbaka till campet för att dricka öl.
Blev en sen kväll/tidig morgon även denna dag också!

Lördag!

Vaknade och mådde inte allt för bra inte.
Gick iväg för att hämta vatten och gick sedan ner på stan för att leta efter ett ställe att käka på.
Hittade till slut en kina restaurang och det var jag glad för.
Så himla god mat och såklart blev det en Mariestads till det.
När vi käkat så gick vi tillbaka till campet och drack mer öl.
På kvällen så gick vi till Camp Falun igen och drack.
Kan säga att alla var ganska så sega i början där.
Men sen när man fått i sen en 3 - 4 öl så var alla på gång.


Sammanfattning:

Helgen har varit den bästa på länge!
Tack alla som var med och gjorde den så bra!


Grattis till mig som blev 21 igår =)





Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis hjärtat!! förlåt att jag glömde :( puss love!

2008-06-30 @ 23:11:01
Postat av: Karolina

Grattis återigen! Verkar som ni haft en skit kul helg :D love. Pusss

2008-06-30 @ 23:58:11
URL: http://karolinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback