Världens Bästa!


Jag har verkligen världens bästa familj och släkt.
Var uppe hos kusinen igår som fyllde 8.
Satt där med släkten och pratade om allt och drömde oss tillbaka.
Tillbaka till Fillipinerna, tror vi sattsar på att åka dit nästa eller näst nästa år.
Det skulle verkligen vara helt underbart!

Var chaufför igår åt föräldrarna och farbror/faster med respektive.
När jag skjusat dom till Hegge så åkte jag Robin och Stockis till Åsa.
Det var lite folk hemma hos henne så satte oss där och snackade.
Sedan när dom började bli lite väl dragna så drog dom ner på krogen.
Jag och Robin åkte runt i bilen och dunkade musik istället.

När vi väl kom hem till Solliden, käkade vi och skulle lägga oss och kolla på en film.
Då ringde Pontus och ville att jag skulle komma och hämta dom.
Så jag satte mig i bilen själv och försökte hitta till Pilbo någonting.
Det var svårt men tillslut så var jag framme.
Farbror och fru åkte med i första vändan, så även faster.
Andra vändan fick jag med mig den bästa!
Så vi åkte tillbaka och när vi kom fram så va mor, far och Pontus dom sista kvar.
Undra varför jag och mina bröder jämt ska vara sist ;p
När vi åkte hem så var det allsång i bilen, haha!

När vi kom hem så gick vi och la oss direkt.
Slog på en film och somnade som en stock!

Idag har vi mest sovit eller iaf jag.
Kan bero på att jag sitter på jobbet just ju.


Nej nu saknar jag Milla en hel del faktiskt.
Har inte setts på ett år känns det som.
Haha så illa är det inte men endå.
Får se till att dejta henne i veckan.
Kanske utgång på onsdag.


Nej jobbet kallar, PussHeej!



 

Kommentarer
Postat av: Maria

hej hej! Självklart kan du fortfarande vara med och tävla, den är inte slut förrän på måndag =)



Här står regler:

http://catwalkqueen.blogg.se/2008/june/catwalkqueen-tavlar-ut-3.html#comment



och här:

http://catwalkqueen.blogg.se/2008/june/catwalkqueen-tavlar-ut-2.html#comment

2008-07-07 @ 08:27:09
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Linn

ja, pysselparadis :)

2008-07-07 @ 12:29:17
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback