Några timmars försening!

Fick inte ladda upp detta inlägg inatt.
Så får väl ladda upp det nu då!


Sitter på jobbet som så många nätter innan.
Känns som att jag bor på jobbet, jag skulle ju kunna sova här på dagen
och jobba på natten. Usch hemska tanke.
Det är relativt lugnt och därför kan jag sitta här lite.

Jobbade natt i fredags med min BabyGirl.
En helt otroligt jobbig natt måste jag medge.
Men alltid skoj med Monica, tur att det var vi.
Lördags var det inflyttningsfest hos Malin som gällde.
Trevligt folk och roligt prat.
Drog sedan ner på etage som vanligt.
Helt okej med folk men hade helst sluppit ett X antal av dom.

Ska bli så overhört skönt att komma bort från Järnet också!
Har kommit på fel fot med fööör många folk där uppe.
Eller kanske rättare sagt dom tycker inte om mig och Robin.
Vi är inte direkt bittra för det, nej tack och lov säger jag bara!

två av pappas arbetskamrater med familjer är hemma hos oss och hälsar på.
Mycket roligt att se dom igen, sen har dom ju två underbart söta barn med.
Så jag är i himmelriket just nu kan jag säga, bor i Hosjö denna vecka.

Tycker det är tråkigt att det blir massa rykten när det händer saker.
Eller man hör så himla mycket olika så man vet inte vad man ska tro.
Lika bra att inte tro någonting förens man verkligen vet vad som hänt.

Får se om man kommer iväg utomlands i Augusti, hoppas verkligen det.
Annars blir det resa i oktober med dom bästa!
Sedan får vi se om vi drar till Thailand i en månad i Januari eller december.
Skulle vara helt underbart att komma bort från Sverige ett tag!

Har inte så mkt mer att säga tror jag.
Skulle iaf vara roligt att få lite kommentarer så man vet

Kommentarer
Postat av: MIlla

Det är kul att skriva faktiskt=) Men skriver mest skit tror jag! Vet inte vad som hänt, men vore kul att veta så vi får ta en dag & prata lite=)

2008-07-14 @ 11:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback