Beklagan.


Ingenting blir som man tänkt sig.
Vi var ju till IKEA och köpte kök, men nu visar det sig att det inte funkar.
Det finns EN enda jävla vägg i hela annexet där vi inte kan sätta skåpen.
Och det är såklart i köket. åhh jag blir så less, kommer inte ihåg vad det beror på.
Men vet att det inte funkar så nu måste vi komma på en annan lösning, JOBBIGT!

Känns som hela min sommar gått åt till att sova på dagarna och jobba på nätterna.
Tror att jag endast har badat 2 gånger denna sommar. Det är HEMSKT!
Vill vara 16 - 17 igen när man hade sommarlov.
Man umgicks jämt med vännerna, badade och festade.
Då levde man verkligen livet, vad gör man nu?
Jobbar så man ska kunna betala alla dessa räkningar, HUR kul är det?
Jag tycker att det är riktigt värdelöst.
Samma sak med resor, man kan inte bara ta ledigt och dra.
Nej för hur ska man klara sig då då får man inge pengar och man kanske inte ens får ledigt.
Åhh blir så less på att vara vuxen, det är riktigt tråkigt.
Jag vill ha sommarlov igen, så jag kan åka och hälsa på mina underbara vänner.
Eller bara kunna ligga på stranden och inte göra nått, ta en öl på en måndag om jag så vill.

Detta blev ett negativt inlägg känner jag, skönt att ingen är tvingad att läsa.
Vad jag försöker säga är att jag måste försöka leva livet fullt ut!

Idag när jag åkte till jobbet och åkte utanför film och fabel så kommer en bil bakom.
Tycker att det ser ut som min fläskis och tar upp telefonen för att ringa.
Frida: Hallå!
Jag: Hej, vad gör du?
Frida: Jag är ute och åker bil, du då?
Jag: Jag med, jag tror du åker bakom mig.
Frida: Nääää?!? Jag tutar, hör du mig?
Jag: Neej men jag vet inte om de är du, är det du?
Frida: Jag vinkar.
Jag: Kollar i bakspegeln, Jaaaa det är ju du!! ASG
Frida: ASG

Haha du är så himla söt gumman, gick ju inte såå bra att köra när vi pratade men men.
Haha skoj va det, imorrn kommer jag nog över skulle vara underbart!
Ligga nere vid vattnet och bada och snacka skit, underbart!

Milla saknar dig!
Vi måste verkligen ses, du jag och din ängel.
Sedan MÅSTE vi dansa på borden snart, du har lovat mig det många helger nu ;)


Nej när man jobbar så måste man jobba.



Hoj Hoj!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej ja han är gla över en kompis :) det blev aldrig av att vi sågs i helgen :( vart var du på söndagen då? robin ringde och letade efter dig? jag blev ju orolig .. hoppas det går bra med nya lägenheten :) förresten vet du varta lla på kontaktlistan är någonstans här på bloggen? den verkar ju vara borttagen .. puss

2008-07-28 @ 09:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback