Tvätta Och Städa.


Det är verkligen ingen hit när man inte är på humör för det.
Skulle verkligen behöva städa men nu tvättar jag.
Haha som om att man inte kan städa och tvätta samtidigt. men det är fan inge kul att göra båda sakerna samtidigt.
Eller tvätta tar ju inte specielt mkt på energin, alltså vad svamlar jag om egentligen?

Får se om det blir något Sundborn eller inte idag.
Milla skulle kanske in till stan nu så då får jag ta det imorrn istället.
Ska iaf hämta Robin vid 4, då ska vi till Göranssons och köpa färg.
Sedan är det bara att åka hem för att göra sig iordning för kvällen.
Det ska verkligen bli grymt skoj att umgås med mina brudar igen.

Nej städa och tvätta, HÖG musik ska det va då!






Kommentarer
Postat av: mary

ooh, sofie! vad ska ni måla om för nått då?

2008-07-02 @ 21:13:30
URL: http://somethingaboutmaary.blogg.se/
Postat av: Lina

Det var en underbar kväll igår! det måste vi göra om! jag tappade dock min mobil på bion så nu måste jag nog köpa en ny :( ska ni börja göra om under patrik nu? :) du förresten vad heter din laptop som du köpt? puss

2008-07-03 @ 17:02:55
Postat av: Martina

:D allt är bra med mig, hur äre det själv? jobbar du en massa? :P kraams!

2008-07-07 @ 01:52:39
URL: http://martiiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback