Nu börjar det hända saker.


Helgen har bestått av målning och party.
Målade klart sovrummet och första lagret i köket.
Ska väl måla klart köket idag tror jag.

I lördags var det party hos Lina som gällde.
Var där lite folk och drack gott, skulle käka också men blev inte så.
Tog sedan en taxi ner på stan och gick in på etage.
Pratade med allt och alla och dansa en sväng.
Sedan var det dags för modelltävlingen.
Karro var med och var så fin så.
Synd att det inte gick hela vägen men du fixade iaf.
Stolt över dig vännen!

Söndagen väcktes jag av mamma 08.50.
Då var det bara att gå ner och käka frukost och sedan bege oss till IKEA.
Köpte kök till mig och Robin, gick runt och kollade massa och käkade där.
Sedan bagav vi oss hemmåt i regnvädret.
Packade ur köket och resten va grejerna vi köpt.
Jag började måla i köket och Robin la golv.
Nu börjar det ta fart och det är skoj.
Tror det kommer bli en helt underbar lägenhet.
Hoppas hoppas.

Så i helgen så blir det att sätta upp köket.
Ska jobba natt nu måndag - torsdag..
Kommer nog få en riktigt bra lön nästa månad.
Hoppas verkligen på det.

Ha en bra dag nu allihopa.
Ska lägga mig och kolla på en film!


Hej Hej!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej gumman! ja jag skriver när jag är på jobbet och har tillfälle :) har ju ingen dator hemma och det suger! jag måste få se hur det ser ut hemma hos er sen :) kommer säkert bli kanon! det var roligt att ha er hos mig i lördags, det uppskattas .. det måste vi göra om, ska bara komma i ordning lite mer hemma bara. ser ju för jävligt ut haha puss

2008-07-21 @ 13:25:08
Postat av: milla

Hii babe! ja det var skit tråkigt att jag inte kunde hänga med, men vi får helt enkelt ta det snart när det funkar=) Men hade ni roligt? Förstod inte att ni gör ett sånt jävla jobb i nya lägenheten, fan vad roligt med något nytt, fräscht & något man valt själv=) Inflyttningsfest???Då lovar jag att dansa på bordet;)

2008-07-21 @ 13:44:29
URL: http://anacervilla.blogg.se/
Postat av: martina

Hej gumman! vart bor ni någonstans, det har jag missat jag :(

skulle vilja se lite kort på lägenheten.. du kanske har lust att lägga ut lite kort eller skicka till mig msn elelr hotmail ? :) nyfiken.. kraams!

2008-07-21 @ 13:58:46
URL: http://martiiniz.blogg.se/
Postat av: Sara

så skoj att måla & pyssla hemma :D

2008-07-21 @ 15:13:03
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/
Postat av: Karolina

Nästa gång det blir party ska jag vara med på förfesten. hihi! Tack för stödet i lördags gumman! Det var guld värt!

Synd bara att jag mådde så illa efter. Men vi får ta och supa in nya lägenheten sen ;)

Du får gärna lägga upp lite före och efter kort på lägenheten :)

Va kul att åka till IKEA och välja ut massa nytt till lyan. Jag vill oxå göra de. Fast man får ju inte göra så mycket i en hyresrätt tyvärr.

Miss you!

Pusspuss

2008-07-21 @ 19:44:58
URL: http://karolinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback