Mitt I Natten.


Då sitter jag vid min nyköpta älskade laptop!
Åhh va skönt det är att ha en.
Ligger i sängen och skriver med Robin sovandes bredvid.
Han är för söt =)

Idag/igår umgicks jag med Helena och Maja.
Käkade Lunch på Kina/Thai, helt underbart gott.
Gick sedan på stan en sväng och kika efter kläder.
Träffa BabyGirl och fick en födelsedagspresent.
Tack så mkt babe det passar skit bra.

Idag/Imorrn ska jag låna mammas bil och köra ut mot Sundborn.
Jag ska umgås med vackra Milla och Bedårande Leya =)
Det är nått att se fram emot.

Kvällen ska jag träffa mina tjejer och äta middag dricka vin oh gå på bio.
Vi ska på sex and the city.
Hoppas verkligen den är bara, alla som sett den säger det iaf.

Nej nu ska jag mys!

Godnatt!

Jag och mina babes^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback