Lite tankar i natten.


Jag förstår inte vissa människors tankar och handlande.
Jag är nog inte som alla andra, eller ingen är ju den andra lik.
Men så som jag tänker, reagerar och handlar gör nog inte så många andra.
Jag vet inte hur jag ska få ner mina tankar och känslor just nu.
Eller om jag någonsin kommer att få ut det.
Vissa saker kan vara bäst att hålla inom sig.

Jag är rädd för vissa saker som sker just nu.
Förändringar och förväntningar.
Tänk om man inte lever upp till dessa krav.
Krav som man ställt på sig själv och andra.
Tänk om det inte blir som man tänkt.
Och pågrund av det så sätter man andra människor i skiten.
Jag är rädd för ganska mycket just nu.
Någon sa till mig att tänka positivt och att allt löser sig.
Jag hoppas denna människa har rätt.

Vissa personer kan man berätta allt för.
Allt om sitt förflutna, om sina drömmar och om sina mål.
Alla har inte den lyckan så jag skrattar mig lycklig över att jag har sådana underbara vänner.
Jag älskar er allihopa, inga nämnda och inga glömda.


Känner mig väldigt känslosam just nu, som att jag skulle kunna gå sönder närsomhelst.
Som ett glas som krossas mot golvet eller ett blad ur en bok som sakta rivs ut.
Livet är en skör gåva som var och en har fått.
Det gäller att utnyttja denna gåva till max, få ut så mkt som möjligt av den.
Vissa dagar lever jag verkligen ut livet, lever det till max.
Medan vissa andra dagar struntar man bara i, man lever inte.
Varför slösar man bort vissa dagar?
Livet är inte specielt långt, så varför inte ta vara på varje minut, varje sekund är dyrbar.


Ta Vara På Livet Och Dom Ni Håller Kär!


Kommentarer
Postat av: Milla the one and the only

tack vad du är gullig! Jag skriver dock bara om sex, bebisar & ännu mer sex=)& så tycker jag inte om när du skriver att du är nere=( & på tal om lördag så ska jag skriva ner det i min icke existerande kalender att kvällen är din=) Behöver supa skallen av mig & dansa lite på borden;) puss

2008-07-15 @ 15:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback