Ett Tag Sedan.


Ja nu vare ett tag sedan jag uppdaterade bloggen.

Vad har hänt sedan dess då?
Jag har skruvat kök, målat, städat och varit på 50års kalas.
Lasse hade öppet hus i lördags så familjen åkte dit och i käkade.
träffa massa släktingar och drack gott, en mysig eftermiddag.
blev både öl och Haderajraj, så himla god drink!

Efter ett tag åkte Robin till Solliden och massa folk var där.
Jag blev efter ringd efter ett tag och åkte även jag dit.
Där drack jag mycket alkohol också.
När kockan blev tillräckligt mycket åkte vi ner på krogen.
Var där med underbara Milla, drack lite gott och dansade.
Kvällen är en enda dimma och den behöver inte nämnas här.

Nu sitter jag på jobbet igen, ska jobba imorrn också sedan är jag ledig.
Jobbar både fredag och lördag, mycket skönt kan jag säga!

Nej detta sög faktiskt helt otroligt värdelös blogg!!

Hoppas inte åskan kommer, de orkar jag inte!


Kommentarer
Postat av: milla

trots ett dimmigt slut och alkoholens jävulskap var det en trevlig kväll, med rufsigt hår och ett desperat borste letande, som slutade med att jag fick borsta håret med en dammsugarborste, hopp i studsmatta, vattenkrig med din käre far, gammalkt vin, tabascoshots och dans så var det en rolig kväll;)

2008-07-29 @ 01:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback