Ett Steg I Rätt Riktning.


Det känns som att jag har tagit tag i en sak nu, detta kan förändra mitt liv.
Jag hoppas bara att jag vågar ta steget, vågar ta chansen.

Sitter på jobbet nu igen har nog inget riktigt liv.

Mår otroligt dåligt, usch och fy för alkohol.
Jag tror inte att vi är så bra kompisar längre, om vi någongång har varit det.
Alkoholen får nog stanna på systembolaget ett tag eller ligga i min kyl.
Orkar inte med det längre, varningsklockan ringde på högvarv i helgen.
Förlåt alla som jag gjort oroliga, huvusaken är att jag mår bra nu.

Jag skulle vara ledig nu tills på fredag men verkar som att jag ska jobba imorrn endå.
Mamma vill på orsa yran och då får man väl ställa upp, är ju sista för iår så.
Om jag är ledig ska jag ut på restaurang och käka oh sedan blir det bio.
Batman Dark Night, ska bli kul att se den och Heathe Ledgers sista rollfigur.
Så himla tråkigt att han inte lever längre, han var en sådan bra skådespelare.

Livet för med sig både glädje och sorg, jag hoppas att det blir mer glädje för min del.


Ha en bra kväll allihopa!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hi

2008-07-30 @ 01:58:26
Postat av: Anonym

haha

2008-07-30 @ 20:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback