Laptop.


Japp en sån har jag fått av min pappa, så nu sitter jag här nöjd och belåten. Nästan. Hade ju varit roligare om internet hade funkat uppe på mitt rum. Har trådlöst internet men inte funkar det uppe hos mig inte. suck! Varför ska man bygga så tjocka väggar för?

Thailand var bara en dröm det också. Hittade ju en billig resa men ingen som hade pengar eller var ledig som kunde följa med. Surt kan jag lova. Hade kunnat åka dit själv och åka hem med Patrik, Flum och Micke men hur kul är det att åka själv då, Ingen höjdare.

Helg igen.
Vad ska man göra utan den denna gång då. Känner för att lägga mig i badet ikväll med en bra bok och ett glas vin. Men Tobbe fyller år och vi är bjudna dit så det blir säkert att jag kommer åka dit.
Imorrn är jag bjuden hem till Åsa på tjejkväll, mycket trevligt tror jag på. Ska nog åka dit men vet inte säkert än. Åsa: hör av mig senare :)

Jobbet då?
Ja vad händer med dessa jobb. Har inge jobb på Dallis kvar iaf vilket suger. Söker jobb och sådär men får se vad som komma skall.

Träffade iaf Monica igår, va hem till henne och käkade tacos, kollade på oc, skrattade och fick en kasse kläder igen :)   Tack gumman! Mycket trevligt att se hur du bor också.
När jag varit hos Monica åkte jag hem till Robin en sväng för att sedan åka till stan och plocka upp Frida "Fläskis" Karls! Helt underbart kul att träffas igen, underbarare människa får man leta efter, så håll hårt i henne, det ska jag göra! Avundsjuk som ett as är jag iaf på dig Frida. Jag vill också åka ut i Världen och bara leva livet!

Klockan är drygt 08.10 och jag är uppe. Det är ett under kan jag lova. Inte händer det ofta inte. Hämtade mamma från jobbet runt 07 snåret. Så nu har jag käkat frukost och sitter i köket och skriver och lyssnar på P4. Ska ner på stan senare idag och träffa Ullis, det ska bli otroligt roligt. Tar väl en fika som vanligt. Usch vad jag fikar egentligen. Måste nog sluta med det och börja träna som jag sagt att jag ska göra nu ja vet inte hur länge. Men det kommer väl det också.

Nej nu ska jag prata lite med min pappa :)


Ha en trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: åsa

det måste va nåt fel me klockan när du postar ett inlägg.. för nu skrev du att klockan va åtta på morgonen, men inlägget postades 21:11 :P
men om du fikar så pass mycket borde du gå till Du & Ja, för där jobbar ju jag!!

2008-01-18 @ 23:29:03
URL: http://gnizzel.blogg.se/
Postat av: åsa

öh, det blev ganska fel nu när ja skickade min kommentar.. klockan är ju 23:29 18:e jan. vad är detta! haha vilket i-landsproblem.. men jag stör mej på detta hahah

2008-01-18 @ 23:30:17
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback