Vintern Är Tillbaka.


Usch och fy vad hemskt!

Trodde jag skulle börja grina igår när det började snöa och det vägrade ju gå över. Jävla skit snö det räker nu, nu vill jag ha Våren. Var på stan igår och träffade på Monica och Angelica en sväng. Jag och Angelica var så deppiga över vädret men Monica var så glad så och sa att det är ju vår. men ack så fel hon hade. Jag med för den delen, trodde verkligen att vi skulle slippa mer snö nu. 

Var på stan som sagt igår iallafall. Träffade på min farmor och hennes mamma så följde med dom till DM mode och kollade på kläder till Farmor. Träffade på Erika där också så hon fick jobba lite :)  Trevligt att ses iaf.

Möte sedan upp Camilla och vi träffades utanför Kina för att käka lunch. Väldigt trevligt att träffa dig igen tjejen. Har faktiskt saknat dig så det var mys att bara sitta och snacka lite. Huuur god mat som helst är det ju där. Kommer aldrig få nog av Kinamat.

Idag fyller RobinÄlskling 22år. Tänk vad tiden går. När jag träffade Robin så var han 18. haha det är lite kul att tänka tillbaka på tiden då. Kommer hit massa folk idag så vi gjorde tårta igår.


Nej ha en bra dag!


image43


Kommentarer
Postat av: Lina

Sunshine då! se inte så glad ut jämt! ;P
man blir ju nästan lyckliga av att se ditt smile jämt haha! grattis pucko! (hälsa honom det sofie)

2008-02-27 @ 10:18:54
URL: http://onlythoughts.blogg.se
Postat av: åsa

hälsa grattis från oss!
men sofie, det är bara februari än så länge. stå ut, snart e våren här =)

2008-02-27 @ 11:06:02
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback