Våren!


Hoppas verkligen att detta väder håller i sig nu. Skulle vara så himla underbart om Våren kom. Men det känns endå Konstigt, det är ju faktiskt bara slutet av Februari än. Men men den som lever får se.

I Lördags var det en trevlig kväll. Hemma hos Lina och Tobbe var det trevligt. Satt och snackade lite och lyssna på musik och bara var. Milla var där också det var trevligt att träffa henne igen :)
När vi skulle åka in på stan så strulade sig med taxin så vi var 6 stycken som blev kvar och fick vänta på nästa.
När vi väl kom in på stan så var det kö som fan vid Etage. Men VIP som man är så fick vi gå före i kön =)
Det var verkligen skön så man slapp det. Väl inne dansade vi och hade kul, jag och Milla drack cider och sprang omkring. När klockan började närma sig två så gick jag ut och gick med Sarah till Donken. Eller Sarah kom aldrig så långt så jag gick dit själv. Mötte upp Patrik och Lina och fick skjus till Robin med mina kusiner.

Träffade på Milla och Bo utanför millas lägenhet så stod och pratade med dom ett tag innan jag gick hem och käkade Lasagne =)

Igår var en slapp dag kan man då säga, låg i sängen och soffan hela dagen. Var inte bakis men otroligt seg så det var underbart att bara ligga där. På kvällen blev det mys framför en film med Robin <3

I dag gick jag upp vid halv åtta. Helt sjukt jag som jämt brukar sova bort hela dagarna men inte längre inte. Så har diskat och käkat frukost och lite sådär. Sitter och väntar på att lillebror ska komma så jag får åka till Hosjö.

Ikväll ska jag och Ullis åka till Sussie och Anastacia och hälsa på, ska bli kul eftersom vi inte träffats på länge.

Nej nu ska jag kolla på andra avenyn eftersom jag missar det ikväll ;p


HejHej!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hihi! Jag hade bara en sån där skitdag i söndags. Men det gick över.. eller ja klart jag är trött på skolan nu men men.. inte långt kvar till studenten iaf. Just nu känner jag mig väldigt kramgo och saknar min snygging men som alltid får man väl försöka att inte tänka så tills man är hemma i falun igen. Tack sidan är fixad av hon som fixade din sida :D
Ska bli kul att se hur detta ullared ser ut :P hehe!
Show Me! :D
Pusspuss

2008-02-25 @ 21:13:17
URL: http://karolinass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback