Uppe Med Tuppen.


Vet inte vad som har hänt med mig, alla som känner mig vet att jag sover till drygt 13 - 14 snåret.
Men nu har jag gått upp 07.00 två dagar i rad och inte varit ett dugg trött. Inte bra med tanke på att jag kommer börja jobba natt på fredag igen. Måste försöka sova lite på morgonen men men vi får se vart det leder. Sitter hemma hos Robin just nu och väntar på att Camilla ska höra av sig så jag kan traska ner på stan. Vi ska käka lunch på Kina och jag längtar så nu får hon ta och ringa snart!

Ganska skönt att vara ledig nu, det enda negativa är att alla kompisar och Robin jobbar. Så finns ingen att umgås med. Det är tråkigt men man får väl göra det bästa av situationen. Ska nog träffa Monica och Angelica en sväng på stan idag också. Jag och Monica ska väl försöka ta tag i träningen (än en gång) det går ju inte så snabbt för oss. Men bara man kommer igång så tror jag det blir bra. Ska kolla på Vibes och se hur mkt det kostar och sådär.

Fick sms av Fläskis igår, så himla kul att höra ifrån henne. Hon och Sarorna lever iaf livet. Så himla underbart verkar dom ha det.

Lauren och jag måste ta tag i att boka resan snart, så det händer någonting nångång. Känns som man bara står och trampar på samma ställe. Vill ha resan bokad så man vet vart man ska och när. Känns som mina pengar kommer gå åt till massa skit annars. Och det vill jag ju inte, ska ha dom till Resor.


Ha en bra dag nu gott folk!

                                                          
image41


Drömmer mig tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback