Wallander


Den bästa wallander-filmen är helt klart Hemligheten.
Den som gick på tv ikväll, gud vilken bra film!

Kommer vara lite ledig i veckan iaf, kommer kännas ganska skönt efter 5nätter i rad på Dalis.
på onsdag är det utbildning och på fredag är det dags för nattjänst igen.
Men desto gladare är jag när lönen kommer i Januari.
Kommer jobba Juldagen, det känns väldigt bra faktiskt.
Istället för att kasta bort 200:- på bara inträde så tjänar jag runt 2000:- den natten.
Det känns som det är helt okej :)


Hoppas ni har en trevlig kväll allihopa!






Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej babe!

Jo det va en lyckad kväll även fast vi egentligen inte skulle göra nått särskilt.

Ja när ska vi göra de?

Jag jobbar alla dagar fram till jul nu.. men vi kanske kan klämma in en fika på en utav mina raster i slutet på veckan kanske?

Pusspuss

2008-12-14 @ 23:39:34
URL: http://karolinass.blogg.se/
Postat av: Sandra

Har du köpt biljett till juldagen och vill bli av med den vet jag en som vill köpa den :)

2008-12-15 @ 00:14:12
URL: http://pyssliing.blogg.se/
Postat av: åsa

skulle lätt kunna jobba på juldagen om jag hade fått så bra betalt! men jag jobbar alla andra dagar så det blir väl lite klirr i kassan ändå :)

2008-12-15 @ 21:06:05
URL: http://gnizzel.blogg.se/
Postat av: milla

skönt att höra att jag inte blir den enda som blir lugn på juldagen=/ Hade tänkt gå på magasinet, men biljetterna är ju slut och det är ganska skönt ändå=) Får röja på nyår ist=) Kanske en fika någon dag när du är ffri & ledig? puss

2008-12-16 @ 15:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback