Jag vill också utomlands!


Igår kväll ringde mamma och frågade om jag ville med till Spanien imorrn.
1 vecka för endast 1400 helt sjukt, såklart så har mitt pass gått ut så jag kan inte följa med.
Eller det har inte gått ut med dom har bytt system dom jävlarna.
Så passet måste hålla 6 månader innan du ska hem igen.
Mitt går ut i mars så det sket sig.
Så mamma, mormor och farmor drar iväg till soliga Spanien i 1 vecka.
Själv fick jag ta mammas nätter och jobba istället.

Så nu ska jag jobba inatt, sedan torsdag, fredag, lördag och söndag.
Hej då Lucian kl 06.00 på lördag morgon för min del, FAAN!

Jaja jag ska inte vara bitter.
Ska ju kanske dra mig utomlands i Februari och skiter det sig så åker jag kanske i April.
Skiter det också sig så drar jag nånstans fort som tusan!!

Ska försöka kolla andra avenyn nu om SVT tillåter, kuksida



Tack och hej från en bitter människa!




Kommentarer
Postat av: åsa

det lät fan bittert! vad är det för sjuka regler dom börjat med?!

2008-12-09 @ 19:41:49
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback