Heeeeeej =)

Äntligen har man en ledig stund så man kan sitta framför bloggen ett tag.
Håller som sagt på att flytta till Hosjö så det är ju en hel del att göra.
Men det är nästan alltid kul iaf, så det är ju ett plus.

Sedan sist jag skrivit har jag mest ängnat mig åt våran nya lägenhet.
Lite festande och bio har jag hunnit med också.

Jag och Robin har kollat på Hancock och The Dark Night.
Hancock var helt okej, men ingen film jag skulle rekommendera att kolla på på bio.
The Dark Night däremot va riktigt bra och en bio film garanterat!

Jag fick tårar i ögonen när jag tänkte på att Heath Ledger är död.
Eller jag grät faktiskt, han var så underbart bra som Jokern.
Det är så trist när folk som han dör.

idag var jag och kollade på Dasarnas cupmatch blev stryck med 2-3 efter straffar.
Suck och fy va tråkigt det är alltså, men dom är duktiga endå.
Jag älskar mina dasar <3

Jag och Robin har varit och kollat på en ny familjemedlem idag också, det kanske rent av blir två <3

Träffade Lina och Lauren idag, dom va också och kollade på matchen.
Mina mys tjejer, det va skoj att träffas utan att festa faktiskt :p
Sedan kom dom två änglarna Milla och Leya så himla underbara båda två.
Så vi hade det mys där på fotbollsplanen, vi tjejer och dasarna!

Nu ska jag kolla på Star Wars med Robin <3


Hare och Kanin!


Kommentarer
Postat av: åsa

ska ni skaffa katt? =)

2008-08-19 @ 23:47:07
URL: http://gnizzel.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

Hej gumman vi måste ta och ses nån dag och fika:D;) saknar dig

2008-08-20 @ 01:11:23
URL: http://annaludde.blogg.se/
Postat av: Milla

Ja dasarna, vilken sorg att de åkte ut, nästan grymmare än när sverige åkte ut em=( Men nästa år sofie, så ska vi ju ha ett tjejlag, så då tar vi dom=)ses ikväll, då blir dt hoppmtta och vattenkrig=) & ska komma ihåg borste så jag slipper stå med dammsugarborsten=S

2008-08-20 @ 15:05:19
Postat av: martina

ny familjemedlem ?? vem ska bli ny? :) hur är allting annars? kram!

2008-08-20 @ 23:52:23
URL: http://martiiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback