Biggan


Min mormor måste vara den bästa som finns i hela vida världen.
Hon är helt underbar, festa till det lite i lördags så mycket skratt
:)

Sitter på jobbet just nu för ovanlighetens skull.
Jobbar och jobbar det gör jag, på nätterna specielt.
Men är man pengakåt så är man.

I fredags jobbade jag natt, eller satt vak.
Robin festade och kom till mig vid 04.00
Satt och snackade i runt 1 timme och bara hade det bra.

På lördagen gick jag upp vid 12.00 för vi skulle ut till Kolarbo,
släkten på pappas sida.
Vi målade och gjorde fint i farmors hus.
Haha så himla rolig min släkt är, i love it!

Pontan kan inte en enda sång men sjunger jämt endå.
HT tappade bort sina öl heela dagen verkligen.
Mamma & Pappa sa sjuka kommentarer som vanligt.
Farmor hon var sötast i kommunen :)

Vi hade iaf en riktigt bra dag ute i Kolarbo, vi grillade och fixade lite sådär.
Kommer bli riktigt fint när vi är klara, i helgen kommer köket.

När vi var klara för dagen så åkte jag, mamma och Robin till City Gross för att handla mat.
3 Luffare i målarkläder och målarfärg överallt kommer ingående på CG.
Kan bara tänka mig hur det såg ut :p
Det blev iaf Grillspjut och Potatissallad till käk, riktigt gött det.
Åkte hem till Playa del Solliden och ordnade med maten och satt på balkongen.
Sommaren är verkligen på väg <3

När vi hade ätit klart så åkte jag och Robin hem till han och började dricka öl.
Flum skjusade oss sedan hem till Lina och Tobbe.
Där han vi inte ens öppna dörren innan vi fick vända igen.
Ringde Flum och fick skjus till Fyran.
Satt där och drack en massa med trevligt folk.
Milla var med och då var ju partyt fulländat :)

Klockan gick och alkoholen flödade.
Jag och Milla bestämmde oss för att dra ner på Etage.
Fick med oss Caroliné som var här på besök från Karlstad.
Så det var roligt att hon ville följa med.
Dansade loss hela kvällen och hade det riktigt kul.

Efter krogen pratade jag med min älskade Pappa .
Han tyckte att vi skulle komma till Solliden på efterfest.
Självklart tänkte jag och lånade pengar av Milla så jag och Caroliné tog oss till Hosjö.
Väl där så var vi på balkongen och grillade korv och sjöng.
Helt underbar avslutning på kvällen.

Robin tog en taxi till Hosjö sen han också.
Biggan skulle gå ner och betala taxin.

Biggan: Du får en hundrig och en katt!!
Taxichauffören: öhh, neej..
Biggan: Jo du får en hundring och en katt  du får ingenting mer.
Taxichauffören: Men vafan ska jag med en katt till?

Haha Biggan är min idol hon är sjukt rolig.

Jag, Robin och Biggan gick ner i köket och skrattade.
Snackade massa skit och bara skrattade.
Skickade iväg ett X antal sms till Linis också.
Oj oj vilken toppen kväll det blev :) 

Idag då, eller nu kanske man ska skriva igår?
Jaja söndag iaf.
Vaknade väldigt sent och gick ner och käkade frukost.
Krulle ringde Robin och undrade om vi ville med till Bo´s stuga.
Självklart ville vi det när det var så fint väder idag.
Åkte runt i Falun lite först överallt och sedan åkte vi till stugan.
När vi kommer dit så ringder det från dolt nummer på min telefon.
Jag svara och såklart är det jobbet, så fick jobba natt inatt.
Vid stugan så snackade vi skit och det sköts med luftgevär.
Jag var bara glad över att sitta i en stol och ha solen i ansiktet.

En bra dag idag också med andra ord.




Nu blev det mycket, håll till godo ;)




Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej vännen!
Jo det va askul. Jag har nog aldrig skrattat så mycket som i helgen. Skrattat tills jag tårarna och sminket rann haha!
Jag kommer skriva lite mer i bloggen senare.. hihi!
Har du haft kul i helgen då? låter iaf så på inlägget ;-)
Pusspuss

2008-04-21 @ 09:30:11
URL: http://karolinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback