All Night Long!


Party hela natten låg blev det igår, oj oj oj va roligt jag hade.
Började med att jag och Robin tog oss en varsin kall och väntade på folket.
Men dom som skulle komma kom inte men det kom massa andra.
Monica va där en sväng, Camilla, Milla, Grannarna och lite mer folk.
Satt hos oss tills klockan var runt 12 då bestämde jag och Milla oss för att Krulle skulle
köra oss ner till krogen, det blev Etage igår och det var riktigt roligt.
Dansade och drack och bara hade en underbar kväll.

Efter krogen gick vi förbi Mc Donalds och köpte mat sedan tillbaka till Robin.
Milla, Lina, Stockis och Marcus följde med så vi satt hos oss och drack.
Den ena försvann efter den andra och tillslut var det bara jag, Linis och Robin kvar.
Vi drack lite och skrattade en jävla massa, så otroligt kul du och jag har det Lina.
Haha jag var lite väl full och trodde att jag skulle diska burkarna för nån lodis från Svärdsjö
skulle ha dom (?) Dont ask :p

Moster ringde och väckte mig idag och sa att eftersom jag är ute och super
och gör slut på så mycket pengar så måste jag jobba också.
Så nu sitter jag på Dalis igen, haha det är helt okej faktiskt.
Ingen jobbig natt än så länge iaf.



Engla, Vila i Frid!




Hur Kan Människor Vara Så Hemska?!?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback