23 år.


Så många år har min bror gått runt på denna jord.
Det är nästan lite läskigt när man tänker på det.

Herre gud, 23, älskar honom bara mer och mer för varje dag!


Helgen består av jobba, skulle jobba lördag och söndag.

Monica ringde nyss och frågade om jag inte kunde sitta vak inatt.

Så nu ska jag jobba inatt och på söndag morgon.


Imorgon bär det ut till Kolarbo med Familjen, Farmor, Faster och Farbror med familjer.

Vi ska fixa med farmors hus, har köpt nytt kök och sedan ska vi måla.

Ska bli riktigt kul att vi åker dit allihop.

Det är nått att sefram emot.


Förövrigt så saknar jag min Frida Karls!
Tycker att hon ska komma hem nu, men snart snart kommer hon.
Okeej inte förens 7/6 men man får försöka hålla ut.
Hon lever livet nu och är glad för hennes skull!

Va på stan med Camilla och Helena här i veckan fikade och snackade.
Jag och Helena kom undefund med att i Maj så jobbar vi inte mycket.
Om Helena inte får jobbet på hemtjänsten vill säga.
Men om vi inte jobbar så åker vi till Thailand eller nånannanstans i 2 veckor.
Skulle vara sååå himlia skönt verkligen!
Men endå känns konstigt eftersom sommaren är påväg och då är Sverige underbart.



Magen kurrar, dags att käka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback