Patetisk


Vissa människor är så äckligt patetiska att man inte vet hur man ska reagera.
Men när det gäller dig vet jag precis, jag håller huvudet högt och skrattar åt dig.
Fast egentligen skulle man ju tucka synd om dig eftersom du inte har något eget liv, Du bryr ju dig om mig och du tror du vet mycket om mitt liv och min familj. Vad får du ut av det? Du känner INTE mig och lika glad är jag för det.

Helgen har varit bra annars. Malin har varit hemma på besök från stockholm. mycket trevligt.
Blev krogen igår men nära och kära, mycket folk och ganska kul.
Förut en liten insident eller just ja det va ju två.
Men det va ju inte du det va ju din kompis, Visst? ; )


Nej jag orkar inte med patetiska människor längre ni kan hålla er så långt borta från mig som möjligt. Du kan endå inte göra mig nått. Men tycligen har ju jag lyckats göra dig någonting väldigt hemskt. Och det bästa av allt är att jag har gjort det helt utan att veta om det   = )



Ha en bra dag människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback