Helena


Tänker jag på just nu, Du måste ha underbart roligt.
Fan att inte jag kunde åka jag också.
Vi får åka nånannangång du och jag!

I veckan har jag varit ganska ledig, har jobbat endast 2 dagar.
Det känns väldigt skönt måste jag säga.
Plus att jag är ledig hela helgen.

Men inte kommer man bort från jobbet för de inte.
Imorrn kommer massa jobbarkompisar hem till Solliden på Fest.
Det ska bli riktigt skoj att träffas utanför jobbet.
Det ser vi fram emot  : )


Måndag är en dag som jag verkligen ser fram emot.
Då drar allsvenskan igång och jag får äntligen se Leksand igen.
Det bästa stället som finns under vinter halvåret.
Älskar att sitta i Ejendals arena och bara vara.
Kolla på ett underbart hockey lag och lyssna på en underbar hejarklack.
Det är känsla, Det är kärlek för mig.


 
Ha en trevlig helg gott folk!


Kommentarer
Postat av: Helena

<3 Saknade dej älsklig på resan!

2007-09-22 @ 21:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback