Stockholm


Dit åker jag den 25 och stannar till den 28 ska bli underbart mysigt att åka och hälsa på Schölin. Har ju inte varit där än och hur länge har hon bott där, hmmm över 1 år iaf. Det är dålig stil att inte ha kommit och hälsat på. Jag vet. Men det ska det bli ändring på nu. Ska bli så himla kul bara att få se dig igen Schölin. Vi kommer ha det hur bra som helst. Jag ska iaf vara full som en kastrull och bara må bra!!

Leksand vann med 4-0 igår mot Hammarby lite synd att det inte kom in mer mål men vafan dom vann iaf. Det är det som räknas. Underbart att vara i Leksand igen iaf, kan dom inte ha match jämt så man får vara där hela tiden. Det skulle vara underbart. Snart kommer Ed också det kommer vara askul att se den matchen. Så det händer i Leksand den 24 Oktober, det kan ni inte missa!

Nu sitter jag här än en gång och väntar på att åka till jobbet, fattar inte att jag kan sitta och vänta på att få åka till jobbet. Har man ingenting bättre för sig?
Verkar inte så iaf, har pratat med Camilla idag det va väldigt kul, va ett tag sedan nu.

Mamma fyller år nästa helg då är jag ledig och det ska jag förbli. Då kommer väl släkten förbi igen mycket trevligt. Helgen efter det så äre Fjollträsk som gäller, vill inte till själva Stockholm men är folk så dumma att dom flyttar dit så får man väl lov att följa efter på Besök :p
Liss har ju också flyttat dit nu, får väl se om man springer på den människan så man kan "Halloooo" lite på han. Haha internskämt måste jag ju säga om det men endå.

Nej nu ska jag hälsa på MonicaBaby på Jobbet sedan jobba jag med, slutar inte förens 21.15 ikväll.
 USCH!



Hallooooooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback